2013

Jag har varit frånvarande här ett ganska långt tag. Jag har sedan början av december varit sjukskriven. Jag hör till den skaran av människor som är lite för överambitiös i sitt yrkesutövande. Jag gillar mitt jobb och går in för det till 110 %! Då orkar man inte hela vägen. Men nu tar jag nya tag och har lovat att tagga ner. Man kan vara ambitiös och inte satsa för mycket och det ska jag lära mig.

Så då kör vi, imorgon är det studiedag och på tisdag kommer eleverna.

20130106-203648.jpg

Kommentera

